DK Products

Veelgestelde vragen

V.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

A.

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld is het de volgende dag in huis. Op werkdagen voor 17:00 uur besteld is het de volgende dag in huis.

V.

Naar welke landen kan ik mijn product laten verzenden?

A.

Wij verzenden Nederland & België en op aanvraag naar andere landen

V.

Heeft DKProducts alles op voorraad?

A.

Al onze producten worden opgeslagen in een groot magazijn, als een product getoond word op onze website is deze altijd voorradig. Indien dit niet het geval is zullen wij dit vermelden onder het door uw gekozen product

V.

Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?

A.

Via onze chatfunctie kunt u vragen stellen, hierin bevinden zich standaard antwoorden over producten. Zit uw antwoord hier niet bij dan zal uw vraag direct doorgezet worden naar een van onze medewerkers. Zij zullen u zo spoedig mogelijk te woord staan. Ook kunt u altijd mailen naar onze klantenservice via: klantenservice@dkproducts.nl

V.

Wanneer is DKProducts geopend?

A.

DKProducts is 24/7 geopend en ook 24/7 bereikbaar.

V.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

A.

Het ophalen van een product is niet mogelijk, dit komt door de grote drukte in ons magazijn.

V.

Hoe kan ik mijn product bestellen?

A.

Onder uw product staat een button met: “toevoegen in winkelwagen” , vervolgens gaat u naar uw winkelwagen en drukt u op: “afrekenen”.

U kunt nu betalen.

V.

Kan ik met iDeal betalen?

A.

Ja u kunt bij ons betalen met uw bankaccount.

V.

Binnen hoeveel dagen mag ik mijn product retour sturen?

A.

Binnen 14 dagen na ontvangst mag u uw product retour sturen indien het niet meerdere malen gebruikt is. Uiteraard mag u uw product wel testen bij ontvangst.

V.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

A.

Als u een wijziging wilt aanbrengen in uw bestelling kunt u een mail sturen naar: klantenservice@dkproducts.nl

Wijzigingen kunnen alleen nog maar worden aangebracht zolang de order nog niet is verwerkt.

V.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

A.

Ja alle prijzen zijn inclusief BTW.

V.

Kan ik ook een beoordeling achter laten?

A.

Ja u kunt een 1 tot 5 sterren review achterlaten nadat u een bestelling heeft gedaan. Dit helpt ons dan ook enorm zodat wij onze producten/services kunnen verbeteren.

V.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

A.

Ja u krijgt een Track and Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op.